Dear enemy

Dear enemy,is not me.it's the one i used to think he's my enemy,but after some,he became my Dear.n now he's DEAR ENEMY

Dear enemy

Dear enemy,is not me.it's the one i used to think he's my enemy,but after some,he became my Dear.n now he's DEAR ENEMY

عقلم و زیر پا گذاشتی رفتی؛ تو من و مبتلا گذاشتی

رفتی به غم زمونه ای دل ؛منو جا گذاشتی رفتی

به خدا من و رسوا کردی ای دل؛ همه جا مشتم و وا کردی ای دل

فتنه برپا کردی ای دل؛ من و رسوا کردی ای دل

می دونم تو دیگه عاقل نمی شی ؛ تو دیگه برای من دل نمی شی

من دیگه بچه نمی شم ؛ دیگه بازیچه نمی شم

به تو میگم که نشو دیوونه ای دل؛ به تو میگم که نگیر بهونه ای دل

من دیگه بچه نمی شم ؛ دیگه بازیچه نمی شم

به تو میگم عاشقی ثمر نداره؛ واسه تو جز غم و دردسر نداره

من دیگه بچه نمی شم ؛ دیگه بازیچه نمی شم

 

 

 

 

نمی دونم این صفحه سیاه زندگیم که فقط چند تا خط باریک سفید داره (سفیدیاش مال درساییه که یاد گرفتم مال درک کردن حس دوست داشتن که به خاطر تپشای قلب این خطا هم صاف نیستن اما سیاهاش واسه اشکایه که ریخته شد؛ مال فرصتایی که از دست رفت؛مال معده دردای عصبی؛ مال احساس پوچی نسبت به آینده ؛مال غروری که شکست )چرا این صفحه ورق نمی خوره؟؟؟

می خوام به زور بزنم بره صفحه بعد این همه سیاهی چشم آدم رو اذیت میکنه همین طور دل آدم رو...

 

کاش تو ایران یه صومعه ای؛ دیری داشتیم که آدم می تونست تارک دنیا بشه ...والا ...  

نظرات 1 + ارسال نظر
شیطونک سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 04:45 ق.ظ http://afshinesheiton.blogsky.com

سلام نازی جان
نوشته ات رو خوندم ولی چرا این همه یاس و نا امیدی. همواره به فردا بیاندیش که فردا همواره سرشار از امید و سپیدی هست.
راست از کامنتی هم که دادی خیلی ممنون.
در ضمن این رو هم بگم که این شیطونک روح خیلی لطیفی داری ولی افسوس که کسی..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد